16 april 2010

Riktigt rolig eftermiddag


Hej!
I morse hade jag sovmorgon till kvart över 9. Sedan läste vi lite.Sedan var det geografi och engelska men jag orkar inte berätta om dem.
Aja efter skolan åkte jag, Agnes och Julia. H till handen och tittade lite. Vi strosade bara runt men sen ville Julia och Agnes äta. Jag var inte hungrig men Jag tog en jordgubbs milkshake. Den var faktiskt godare än jag hade trott men där satt vi faktiskt rätt länge och sedan beställde Julia och Agnes en milkshake också och när hon skulle sätta i ett sugrör så började Julia asgarva och Agnes välter sin milkshake så den flyger ner för bordet och sitter och skrattar i typ 5 min efter det. Men sen så gick vi runt lite och tja... skrattade.
Jag har fått en ny tröja också men den får ni se sen =).

Inga kommentarer: