03 april 2010

Glad kyckling!


Hej och glad påsk! Men jag säger glad kyckling för skojs skull. Jag skulle lägga ut lite bilder på de påskägg jag fått idag men min brorsa har kameran med bilderna på så de kommer lite senare.
Igår var jag hos min morfar och åt sen lunch.
Idag har det varit skitvarmt jämfört med tidigare dagar så jag hjälpte till lite i trädgården. JAg klippte ner kvista som vi kan ha till brasan i vinter.
har inte gjort ngt annat idag. till middag blir det oxrullader (osäker på stavningen) med potatis och sås.
Imorgon ska jag till min kusiner. Jag tycker inte det är jättekul direkt asså det är ju kul att träffa dem men min kusiner på pappas sida är bara killar och det är inte så kul.

Här kommer en låt som jag hört tidigare men jag hörde den idag och blev liksom påmind om den



jag tycker den är jättebra.
Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

blogga mer !

Anna sa...

Har typ tappat blogglusten men jag ska försöka