22 mars 2010

Såå.....


Hej och bara så ni vet så har jag haft noll lust att blogga så jag struntade i det.
Men i lördags så åkte hela familjen in till stan och shoppade lite. Vi började på akademibokhandeln och där köpte jag New moon ( på dvd alltså ). Sedan gick jag till H&M men hittade inget.
När jag kom hem så tittade jag bara på extramaterialet och inte på själva New moon för jag hade ingen lust då. Men igår såg jag den iaf.
Igår hjälpte jag pappa städa lite i garaget. Vi sorterade lite grejer och sånt.
Idag börjar jag halv ett och slutar 13:00 elr 13:10 vet ej. Efter skolan ska jag till centrum och lämna in min halskedja för den gick sönder igår =(.
Ikväll ska hela familjen hem till pappas kolega för han fyller år sådå får jag träffa henke också.

2 kommentarer:

Ludde sa...

Fan vilken fin design:D

Anna sa...

Tack! =)