01 mars 2010

Agnes hela dagen

Hej idag har jag varit med Agnes hela dagen och vi har varit inomhus och gjort massa olika saker. Först så spelade vi kort och vi körde hej knäckt och damtia. Sen byggde vi korthus en liten stund fast det gick inte så bar för mig. Jag har faktiskt bygget ett korthus med åtta våningar.
Men sen spelade vi sims ganska länge och sen kom Agges brorsa och frågade om vi ville möta dem (asså Agges brorsa och hans kompis) i nåt spel och det blev till slut tecknet. Jag och Agge vann!
Sen fortsatte vi att spela sims ett tag till för sen hade Adrian (Agges brorsa) och hans kompis bakat chokladbollar. Vi åt dem och tyckte det va gott men sen åt jag min sista och den smakade konstigt men jag fortsatte att äta och efter ett tag kommer Adrian och frågar m det va gott vi sa att det va det. Sen säger han att de hade hällt asmycket curry i en och då fattade jag va det va som hade smakat så konstigt. Men jag sa inget för än de hade gått ut ur rummet.
Efter det lilla äventyret så spelade vi Utan tvekan som är ett spel där man får frågor och man får inte säga ja, nej eller tveka. Jag var sämst och fick bara 3 kort.
Sen gick jag hem och har ätit middag.

Här är en video som jag har gjort =)

1 kommentar:

Anonym sa...

hus spelar man utan tvekan