07 mars 2010

Luftslottet som sprängdes

Hej!
Jag är ledsen att jag inte har bloggat på typ 2 dagar men min morbror har varit här och jag har inte haft riktig blogglust. Men det har inte hänt så himla mycket. Men det som har hänt är att morbror kom i fredags tror jag och det var kul att få träffa honom igen. När han hade kommit så satt vi och snackade i ett litet tag och sen bestämde vi oss för att ta en liten promenad. Och sedan så gick dagen framåt. jag har inte gjort så mycket på sportlovet. Jag har tagit det lugnt och gjort det man ska på lov. Men imorgon så är det skola igen och det ska bli kul att träffa alla vänner igen men jag har ju träffat några på lovet men ändå. Det här va allt för mig så hoppas att ni har haft ett bra lov.

Ps Jag glömde och skriva det viktigaste och det är att vi alltså har suttit och tittat på Luftslåttet som sprängdes och den var bra men lite äcklig.

Inga kommentarer: