19 oktober 2010

Today

Min porträttbild från skolan ^^

Hej!
Idag väckte pappa mig och allvarligt talat så kom jag inte upp ur sängen asså det e som Agnes säger det är lika jobbigt att komma upp ur sängen på morgonen som det är att springa 2 km.
Men men jag kom upp till sist och pallrade mig till skolan och när vi skulle börja så fick vi reda på att vi hade håltimme.
Men vi (vi = jag alma, Julia A, Julia H och Linnea) valde att bara sitta i korridoren och slappa för att det regnade ute. Men iaf så satt vi där och jag höll dalvarligt på att somna.
Men sen hade vi svenska och där snackade vi bara hela lektionen.
Sen va det idrott som var så jävla tråkig. Typ alla killar bara flamsade runt och ingen ansträngde sig så det var astråkigt.
Sen var det lunch och jag åt bara ett äpple.
Efter lunch var det spanska och det gick bra för jag samarbetade med Julia H och vi översatte en text.
Sen va det idrott igen och den här gången va det roligare för att vi hade John och någon praktikant.
Först så körde vi spinning i 20 min och sen hade vi ett bip test och då kom jag till nivå 5 och sen körde vi jackpot vilket var skitkul för det var tjejerna mot killarna och tjejerna vann :).
Sista lektionen var So och vi hade prov. Men det gick faktiskt bra jag tror jag får Vg eller Mvg.
När jag kom hem så gjorde jag toast.
Sen har jag inte gjort så mycket.

Inga kommentarer: