22 oktober 2010

Det snöade i Oktober!!

Japp i morse så sa pappa ba a det har snöat så vi åker tidigare och jag ba va snö!!
Men när jag gick upp så låg det snö på marken.
Men jag åt frukost och sen så (dumt nog) cyklade jag till skolan och det snöade och snöade så det va ju jättekul.
Men när jag kom till skolan så hade vi idrott och det va väl kul.
Sen hade vi So och då fick vi kolla på life medan vissa skrev omprov och då skulle Jocke ta ut oss en och för att prata om öde ö uppsatsen och jag hade Mvg! :)
Efter So:n så hade vi spanska och vi va i datasalen för vi ska ha prov nästa vecka och vi ska kunna 139 glosor eller nåt + lite andra grejor så det e ju jätteroligt (NOT).
Sen va det lunch och jag åt typ lite potatis.
Sen va det dags för No och då skulle folk redovisa och jag o Agge behövde inte göra det arbetet för vi va inte där i onsdags när dom började så vi behövde bara svara på några frågor och inget mer så det va ju skönt.
Sista lektionen va svenska och vi fick läsa medan Jocke snackade med en och en om öde ö grejen.


Förra vintern.
Det va kul och jag hoppas faktiskt att det blir likadant i år :)

1 kommentar:

Ian sa...

Haha, jag trodde bilden var från igår och tänkte att fan vad snö ni fick då, hehe :)