09 mars 2010

Lite närmare

Hej!
Jag skrev ju bara ett jättekort inlägg förut men nu har jag lust att skriv lite närmare om dagen.
Tja... Först när jag kom till skolan så hämtade jag min engelskaböcker i skåpet och sen så satt jag och snackade med Julia och Julia plus några till. på engelskan så lyssnade vi på en lå som jag berättar mer om senare i inlägget.
Sedan efter engelska var det No och det e sååå tråkigt. Men vi läste om grod och kräldjur och sedan så skulle vi svara på några frågor som jag gjorde klart på två röda.
Sedan va det svenska och vi snackade om liknelser.
Sen va det lunch och jag käkade bara klyftpotatis.
Efter lunchen va det idrott och vi spelade handboll och det var faktiskt ganska tråkigt men efter idrotten fick jag jätteont i foten och jag tror jag har sträckt eller vrickat den men vi får se hur det blir imorgon för jag vill ju vara med på. På historian spårade det ut ( Det händer rätt ofta ) och vi kom in på datorernas och teknikens utveckling.

Men jag hoppas ni har spotify för då finns låten här: Bryan Adams – (Everything I Do) I Do It For You
Annars så finns den här: http://www.youtube.com/watch?v=ZGoWtY_h4xo

Själv så tycker ja att den är bra. För den är lite rockig men ändå ganska ''soft''.

Inga kommentarer: