03 mars 2010

Hm

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat idag men har inte haft lust. Men idag har jag inte gjort så mycket men jag och mamma va ute på långpromenad med Morris. Sen har jag inte gjort så mycket. Min morbror ringde och sa att han skulle komma till Stockholm så jag får träffa honom =). Jag får typ träffa honom en gång om året så det sak bli kul. Igår va jag på tjejmiddag hos Felicia och det va kul. Vi åt tacos och drack läsk, vi spelade buzz och slappade. När pappa hämtade mig så frågade ha mig om det var ok att vi åkte till Kalifornien istället för Florida. Vi har pratat om att åka till Usa ganska länge och vi hade tänkt att åka till Florida men nu blir det nog Kalifornien. Jag vll verkligen åka dit och de saker jag vill se är:

* Walk of fame
* Chinese theatre
* Hollywood Sign
* Åka Rollercoasters
































Vi vet inte riktigt när vi ska åka men tidigast nästa år. Men det var allt för mig.

PS Det här är bara planer det är inget bestämt

Inga kommentarer: