25 februari 2010

Skitdag

Hej Idag är den värsta dagen i hela mitt liv.
JOCKE SKA VARA LÄRARE TILL DEN ANDRA 6:AN SOM E EN DAMPKLASS OCH JAG HATAR DEM.
Jocke är en grym lärare och det är skittråkigt att han ska byta klass men vi kommer att ha lektioner med honom fast inte lika mycket. När han berättade det i morse så började jag typ gråta direkt. Efter ett tag började alla gråta. Ni kanske tycker det är löjligt att gråta över en lärare men i våran klass har vi kommit så nära honom och han är som en släkting fast närmre känns det som. När vi gick i korridoren så så frågade den där dampklassen varför vi grät och de bara skarattade men de fattar inte hur vi har det i våran klass. Asså till och med killarna började gråta och alla snyftade och jag kunde typ inte sluta. Jag kommer göra allt jag kan för att han ska vara våran mentor igen.

2 kommentarer:

MusikBloggen! sa...

Håller me att dem är en dampklass och dem fattar inte att vi har en bra relation med jocke dem kan dra åt skogen

linnéas blogg sa...

Hej!
Ja jag tycker också att dom är duma!
Kul att du har fått din mobil från linnea!