03 februari 2010

Lite olika

Hej ja ja vet dålig uppdatering men jag ska berätta vad jag har gjort de senaste dagarna.
Tja i tisdags så gjorde jag inte så mycket och resten av dagarna fram till fredagen för då åkte jag, Felicia, Agnes och Julia D hem till Julia. Där så hjälpte jag henne att fixa hennes Sims 3 som bara kraschade hela tiden men allt som behövdes var en ominstallation och en liten uppdatering och så vitt jag vet så fungerar det nu. Sedan sjöng vi lite och det lät hemskt men det var kul, vi gick också ut på vattnet eftersom hennes hus ligger vid vattnet och där vi gick så var det typ bottenfruset och det var kul. Kl 15:55 så tog vi bussen som gick hem. Asså De var typ det enda intressanta som har hänt. Men jag har ju skrivit att Svt va i skolan och det är inte säkert men det repotaget kanske ska visas ikväll så det ska bli kul men det var allt för mig.

Hejdå

Inga kommentarer: