23 september 2009

Min dag

Hej hej idag på morgonen i skolan så hade vi först mentortid och sedan var det idrott i 2 h för det var profilidrott för dem som valt idrott som inrikning som jag. Men vi hade idrott och då fick vi göra 3 saker. 1. fotboll 2. hoppa på trampets 3innebandy. Jag och vi 4 tjejer som har profilidrott valde tarmpets. Då fick vi först lära oss att kontrollera hoppen sedan skulle vi hoppa och landa i en rockring som vår idrottslärare häll ca 1m från madrassen det var kul och sen så fick vi göra en grej till och sen var det voltdags för de som vill. Jag ville ju såklart. Det var askul!!
Sedan var det engelska (tråkigt) efter det var det lunch det blev kebabgryta och det e helt ok men jag tog också en macka med grillkrydda på det e rätt gott. efter lunch så var det läsning. Sedan var det matte och no. Ja det var min dag hur var eran?

Inga kommentarer: