07 september 2009

dåligt bloggande

Hej sorry att jag inte har bloggat på ett tag men jag skulle blogga igår men när jag skulle publicera det så stog det typ error och hela inlägget raderades då blev jag så irriterad så jag struntade i det. Men här kommer ett iaf. Idag så var det ju skola så att först hade vi läsning och jag har läst ut eclipse så nu håller jag på med breaking dawn den är asbra ni borde verkligen läsa twilight böckerna ni blir inte besvikna. Idag började vi med en läxa där man har en läsjournal där man ska läsa högt för föreldrarna i 5 min (lite pinsamt) sedan ska man läsa tyst själv i 15 min (easy). Men jaghar redan läst tyst för mamma jag läste lite sport i tidningen. sen var det so. och vi fortsatte med lite kunskap om jorden och sedan bytte vi ämne lite hejvilt och när vi var klara pratade vi om avrättningar hur det nu gick till. sen var det lunch det var typ korvgryta och sen fans det chili kon karne och kyckling kurry det var helt ok. Sista lektionen var teknik och där ska vi gära ett hus av en kartong min grupp har gjort klart ritningarna. Japp det var min dag. Hur var eran?





PS Jag glömde vi hade ju spanska också det var helt ok.

Inga kommentarer: