21 februari 2010

Ny mobil =)

Hej hej
Idag ska vi beställa min nya mobil. Jag har haft min andra i 3år nu och den är typ trasig så det är dags för en ny. Den här mobilen kostar egentligen typ 4 tusen men det var typ halva priset så nu kostar den bara 2 tusen och det kan jag tänka mig att betala för en mobil.
Mobilen heter LG KM900 Arena och är en touchmobil med 5 mpx kamera och den verkar bra. Jag tror att mobilen kommer på måndag eller tisdag så jag längtar. Men det var det jag ville säga.
Oj jag glömde nästan att berätta att här där jag bor så har det snöat typ 2 dm på 2 dagar så det är skitmycke snö här och det är 8- ute nu fast det har varit kallare. Det kommer bli asjobbigt när snön smälter och det blir slask det är typ det värsta vädret som finns. Men här kommer en bild på mobilen:

2 kommentarer:

Agnes blogg sa...

Vad kul! :)
Snygg var den också! :)

Anna sa...

Hehe tack!