22 augusti 2010

Hej och Sorry

Hej Hej!
Asså sorry att jag inte har bloggat på typ 1 vecka men jag har inte velat helt enkelt.
Men igår va jag på crusing (crusing = gamla Amerikanska bilar som åker runt på sveavägen) med Pappa och Calle (min brorsa) Jag va typ fotograf xD. Men det va rätt kul faktiskt fast mycke fulla människor.

Haha snygg klädsel va??
Ja det blev lite bildspecial också:P
Men imorgon e det skola och träning.
Ska bli kul o träffa alla men jobbigt o gå upp så tidigt och allt sånt.
Fast imorgon börjar vi kl 10 och slutar 11:30 elr nåt sånt men sen ska jag och Felicia och kanske båda Juliorna in till Handen. Felicia ska köpa ringar o jag ska köpa en datormus för min e helt körd. Den rör på sig i 5 sekunder och sen dör den så ny mus alltså.
Men sen e det träning kl 18:15 till 20:00. Sist så va det askul träning vi va bara 6 pers som tränade :P och det gick skitbra så jag hoppas det går lika bra imorgon.
Nu när skolan börjar så kommer jag blogga mer än vad jag har gjort på sistone.

Inga kommentarer: