22 juli 2010

Gott och blandat

Hej Hej!
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Jag ska inte gå och lägga mig än för vid den här tiden brukar jag oftast sitta och kolla på tv. Jag bruka oftast kolla på Jon & Kate plus 8 och sen Cake boss. På Cake boss gör dem helt sjuka tårtor.
Ex:
Allt är ätbart.

I måndags så spände tandställningen. Där här gången så tog han bort min gamla skena och satte på en grövre som hade som en elastisk kedja på. Har typ inget mellanrum mellan framtänderna längre så nu ska bara gluggarna igen också x). Men det e lite ömt men det går bort efter typ 2 dagar.
Snart e min födelsedag också den 13 augusti jag fyller år på en fredag den 13:de :S. Men samma dag ska jag till Åland på handbollsläger. Men jag valde det ju själv så vi får väl se hur det blir.
Nää nu ska jag sluta skriva för idag så godnatt ♥

Inga kommentarer: