07 maj 2010

aaaaaaaaaaaaaaaaa

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden men jag har typ en period just nu att jag inte har någon lust att blogga.
Men jag tänkte iaf göra ett inlägg nu.
Skolan va bra inget speciellt hände. Elr jo det gjorde det faktiskt. Jocke berättade vilka det va som hade vunnit ''klasskampen'' och det var ju såklart vi!! Asså vi vann över hela skolan.
Men det var typ allt som hände idag.
Imorgon är det cup och vi ska samlas 9:45 och sen är det 4 matcher varav 2 var mot Lidingö och Gustavsberg.
Det ska nog gå bra en vad vet jag jag har bara spelat 1 träningsmatch innan.


Stannade och köpte lite godis och läkerol på hemvägen eftersom jag inte kan tugga tuggumi längre =(

4 kommentarer:

Anonym sa...

godnatt ♥

Anna sa...

godnatt ♥

Anonym sa...

upp och hoppaaa !! :D

Anna sa...

Redan gjort :P