16 december 2009

Mina dagar

Hej jag har ju inte bloggat på ett tag men jag har inte orkat. Men jag ska berätta lite vad jag har gjort E i lördags åkte jag pappa och min brorsa ner till öxnared och köpte en bil jag har en bild jag kan lägga ut men jag gör det i slutet av inlägget. När vi hade köpt bilen så åkte vi hem det tog ca 5h. På söndagen dan efter vi köpte bilen så skulle mamma få köra och då åkte vi till onoff och köpte en laptop till mig som jag ska få i jul. Det är i stort sett allt jag gjort de senaste dagarna men nu ska jag berätta vad jag gjorde idag. Jag hade idrott och då hade vi en vikarie vi fick göra lite vad vi ville. Jag valde att spela lite handboll och hoppa trapets. Men när jag gjorde volt sträckte jag benet och jag har rätt ont nu. På rasten så kastatde vi lite snöbollar och killarna tog min mössa och då kastade jag lite snö i ansiktet på en av dem och då tryckte en annan kille en snaboll i ansiktet på mig och då blev jag så jävla sur för innan hade jag inte gjort något mot dem så då drog jag från dem. Ja det var min dag. Hejdå


Här är bilen vi köpte det är en Ford crown victoria och det finnas typ 5 i landet

1 kommentar:

Agnes blogg sa...

Fin bil! :D
(jag vet att vissa killar är idioter!!!!)