04 november 2009

Min dag idag

Hej Hej! Idag så hade vi först mentortid man snackar om massa olika saker i klassen osv. Efter det så skulle idrottsdelen i min klass (som jag e med i) ha idrott men våran lärare var sjuk och det fanns ingen ersättare så vi fick ha dubbel håltimme så jag och 3 kompisar satt och snackade lite. Sedan ca 11:45 så hade vi engelska och då skulle vi jobba i våran arbetsbok som vi har men jag och killen jag sitter bredvid hade redan jobbat klart med det i förväg för att det e så lätt så då jobbar vi klart så fort och då fick vi jobba klar med hela det kapitlet istället. Sen var det lunch fast jag och en kompis gick till kafetérian och så köpte jag en chiabatta och en äppeljuice och käkade det till lunch. Efter det var det läsning och jag läste twilight eclipse. De sista lektionerna var matte och kemi. På matten så jobbade jag klart dit man skulle och rättade. Sedan så jobbade jag med fördjupning till typ tal 10. Sedan hade vi egentligen rast men jag och några andra fick stanna inne och jobba så då gjorde jag matteläxanså slipper jag göra den hemma. Sista lektionen som var kemi var rätt så tråkig så jag orkar inte berätta om den. Ja det var min dag. Byee

Inga kommentarer: