09 oktober 2009

Skolfoto



Hej srry att jag inte har bloggat på ett tag men jag har helt enkelt inte haft lust. JAg tänkete skriva lite om min dag. Tja vi började med biologi i ca 1 h sedan fick vi rast och sen var det läsning. Jag har läst ut alla twilight böcker men jag valde att läsa ett stycke ur första boken för det är såå bra. Efter biologin så var det so men vår lärare var borta så vi fick ha den biträdande rektorn som lärare. Det var inte ens so vi titta på synvillor det var askul jag ska lägga ut några i det här inlägget men inte än. sen var det lunch. Det blev köttbullar med gräddsås, lingon och potatis. Sen var det dags för sista lektionen: engelska. Vi hade läxförhör och jag tror att jag fick alla rätt. När dagen var slut kom mamma och hämtade mig åkte vi till biblioteket och skaffade mig ett nytt bibliotekskort för mitt e borta. När vi kom hem så hade skolfotona kommit (jippi!) Jag såg väl ok ut. det blev lite konstigt men det e ju svårt att se perfekt ut. Imorgon ska jag till chokladmässan det ska bli askul man får typ smaka på allt!

stirra på de 4 prickarna i 30 sekunder och sen tittar du på en vägg eller något vitt.

Inga kommentarer: