01 september 2010

1 September

Hej Hej!
Sorry för dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp ända sen jag kom hem från skolan.
Men skolan va rätt rolig faktiskt för vi hade musik som va skitkul. Jag trodde att vi bara skulle få sitta och lyssna när han skulle berätta om noter och 4 delstakt osv men istället fick vi spela och sjung Beat It. Jag o Agge på piano, Kalle på elgitarr, Jennifer på bas, Jocke på synt, Danne, Linus och Lukas på trummor och så va det Flisan och Thea som sjöng (fast jag och Agge sjöng också :P).
det va typ det roligaste i skolan.
Imorgon är det skolfoto och jag ska ha på mig linne och en lös flanellskjorta.
Idag spände jag min tandställning också och då passade jag på att handla en ny flanellskjorta :P
Nu har jag skrivit av mig så här kommer en bild på min nya flanellskjorta :D


Cheap Monday Jeans: Weakday 399kr
Linne: Gina Tricot 99kr
Skjorta: Kappahl 299 kr

Inga kommentarer: